Tuesday, April 21, 2009

Aku Balik Tengok bola..tiba2

Aku baru kelik tgk bola tadi kat kedai mamak liv lwn arsenal, seri 4-4 seronok tgk bola kat kedai mamk ni riuh rendah ..kalau kalau polak games memang panas. Bila aku kelik ni aku teringat nostalgia lama...masa aku tingkatan satu tahun 1996 kat sek men men sultan idris shah 11 gerik, ermm masa tu aku jenis mat skima sikt...ye laa baru nak masuk sek men. Bukak nya macam budak lani semua handal, tak payah ajar..depa lagi la advance.. Masa aku kt kelas tu 1 warna ke tah aku pung tk ingat nama kelas aku. Ermm masuk tu ada la 3 serangkai budak pompuan ni, budak pekan tiba2 masuk sek. kat gerik. perr lawa gak budak ni. Seorang nama sherlina, sorang nama siti aida, sorang nama linda( linda ni mak dia penah jadi Tim.men dulu) ermm sapa teka sendiri jer la.
Jadi kat sek tu cepat laa diorang mengecapi keglamouran sebgai 3 serangkai yang ...kira semua budak kenal lah.. entah anak berapa la sekarng diorang ni. Ohhh lupa nak beritahu Sherlina ni kacukan rasannya...sebelum nii tk penah pakai tudung msk sek. ni kena laa pakai tudung. Masa tu Bapak di OSPd Gerik tak salah aku la. Aku pung glamour gak semua budak kenal aku..aku pung tak tau sebb apa mungkin ...oh tidak . Ohhh satu lagi masa tu ada sorang ni cikgu matemati aku ponya la lokek .. asik aku dah bangang matemtik ...aku dgn bebberapa member aku selalu kena mark dgn tanya solan matematik....tu la yang aku angin pilih laa orang lain, fuck laah. masa tu sekolah petang dah nak magrib baru sampai umah kot> aku rasa masa tu la glomour kot. hahahaaaa
Sherlina ni orangnya tinggi lampai...mcm melayu pon ada macam cina pung ada...dia boleh sesuai kan diri masa tu kot, linda ni polak putih cantik..cute lagi dan lagi lah, siti aida ni polak orang hitam manis... sedap mata memandang rasanya. Aku rasa ada la beberapa patah perkataan aku sembang dgn diorang ni, aku kan skima skt hehehe, tapi kalau skrang aku lah pakar, Dalam kelas tu ada 2 org budak paling aku menyampah sorang namanyer.....ayem sorang lagi hassan kot ehh tk igat laa. aku rasa laaa duit aku ilang masa masa tu pkejaan diorang kot.

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda perlu kenalan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada wang tambahan - dari tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kita juga boleh membeli anda sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete