Wednesday, April 22, 2009

Gadis Idamanku


Aku nak certa skit pesal sorang gadis ni masa aku mula mula start keja kat shah alam, masa itu aku baru je datang kell ell, sebenarnya aku tunggu peluang sahaja, bila sepupu aku ni call cakap ada peluang kat kel ell, hendak dijadikan certa aku dapat keja kosang kt tempat dia, aku pung dgn harapan yang besar datang la ke kl, dengan punuh harapan untuk berdikari dan membantu keluarga aku mana yang boleh..Mak aku bekal la kat aku beberapa ratus. Aku naik Bas ekspres Tranasianal dari gerik ..sepupu aku dah tunggu aku kat Puduraya. Wow akhirnya aku telah sampai kl, aku ingat dlm tahun bulan 11 tahun 1992 kot. So esoknya dia pung bawak laa aku kat tempat dia keja,, semua pekrja situ mojoritinya semuanya melayu, so pas interview lebih kurang aku pung terus start keja hari tuu jugak. Masa pung berlalu kat opis situ ada sorang gadis yang cantik dan manis...budak Sementa kelang lawa orangnya aduh kenapa aku lambat sgt. Ermmm lama kelamaan aku pung dah paham selok belok kat situ padahal baru jer sebulan dua kerja.. keja kat sini agak la ganas sikt. Nama dia Ida kot rasanya, ermm senyuman dan tutur katannya buat aku angau hari demi hari.. masa tu aku dok kat section 8 shah alam alaa dekat bukt cherakah tu. Tahap angau rupa rupanya tak bertepuk sebelah tangan rupa-rupanya dia pung syok kat aku hahaha..

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda perlu kenalan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada wang tambahan - dari tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kita juga boleh membeli anda sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete