Wednesday, April 22, 2009

Janda Yang Mengambil kesempatan


salam semua...aku sebenarnya nak story satu kisah kat korang, dulu- dulu aku rajin keluar malam korang cakap jer kelab malam kat kel ell, semua dah aku jajah(dgn prsaan malu ni) heheehe. Lepas balik tu biasa laa perut lapar pegi laa lepak kat mana-mna kedai mamk yang menjadi tumpuan org macm pelita ker...so pada satu malam aku dgn member aku pung lepak la dgn member aku ni kat kt mamak kat Bangsar, Pelita lah tu ohhhh lupa nak bertau nama kawan aku...member aku ni aku panggil Wan...bebudak panggil dia Simon(perut Buncit) dia ni PR dia memang power mana-mana pergi semua kenal mcm artis polak( dah lama tak jumpa mamat ni). Bila lepak kat sini tiba-tiba ada orang lambai rupanyer ada kawan dia kat situ.. lalu mereka memperkenalkan diri sorang tu namanya Anne sorang tu Victoria...sorang lagi aku tk igt sapa ke nama. Perbualan pung berlaku aku pung certa la aku pung hebat jugak biasa la lelaki semuanya nak tunjuk hebat.
Selepas tu aku pun bertukar la no hanpon dgn Anne ni, lepas tu aku pung berbalas la mesej dgn dia, sebelum tu Wan dah bertau aku diorang ni janda...agak liar jugak la. So aku jenis tak kisah berkwan jer setakat mana yang boleh, lama kelamaan kalau ada apa hal aku la yang kena jadi driver kepada dua orang janda ni, bila malam minggu kekandang tu pergi la keluar kat mana mana kelab malam kat kat kel ell ni, aku pung selalu jugak lepak umah diorang ni jadi tukang hantar makanan...cis siol betul. Kadang-kadang tu kalau aku aku bawak keta, diorang follow kat belakang rupa-rupanya dengan keta keta diaorang pun aku kena isi. minyak..sial betul. Ok semasa berkwan dengan diorang ni aku pun dapat laa kenal rangkaian kawan-kawan mereka, fuhhhh boleh kata semuanyer janda..ada yang ada anak ada yang takde. Aku ingat masa bulan ramadhan yang mulia laa tiba-tiba kereta si Anne ni kena tarik dengan india, aku laa yang kena bayar pakai duit aku. katanya nak bayar balik aku percaya laa, rupa rupanya hampeh.. ada la bayar sikit itu pung aku mintak beberapa bulan lepas tu .Semasa bulan ramadhan tu jugak diorang ni cuba berniaga hamper yang bungkus cantik-cantik tu untuk dihantar pada orang Kaporat kononnya, tapi aku laa yang menjadi mangsa, kalau ada barang yang dibeli kena la jadi driver, itu takper lagi, so bila tiba waktu penghantaran ni.. aku lagi yang kena hantar. Merata kell ell, selangoraku pergi dan yang aku angin tu dah laa tak dapat apa apa duit minyak ker tol ker.. pe pon tak bagi...sial betul...lepas kejadiaan tu aku pung menghilangkan diri dari mereka ni, teruk kan perangai macam ni, bagi aku diorang tak patut buat macam tu, aku ingat aku lah orang paling baik kat kell ell ni, moralnya aku dah takkan tolong orang orang macam ni lagi

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda perlu kenalan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada wang tambahan - dari tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kita juga boleh membeli anda sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete